АНКЕТА
учасника
2-го всеукраїнського туру
Всеукраїнського
конкурсу «Класний керівник року»
1.
Прізвище, ім’я та по батькові
учасника Конкурсу:
Мардинавка Оксана Іванівна
2.
Дата народження: 30 січня 1972
р.
3.
Повна домашня адреса з поштовим
індексом, телефон, e-mail:
Мардинавка Оксана Іванівна
вул.Валова, буд. 8 А, м. Мостиська,
Мостиський район,
Львівська область,
Україна
81300
Телефон :
0973944292
ya.mard@yandex.ua
4.
Освіта, спеціальність за
дипломом: філолог, викладач української мови і літератури.
5.
Місце роботи (повна назва,
адреса, телефон закладу, e-mail): Мостиська ЗОШ №1 І- ІІІ ступенів,
м.Мостиська, вул. Міцкевича ,7 ; 4-18-33
6.
Стаж роботи: педагогічний – 21 рік,
11
років у тому числі класним керівником:
7.
Кваліфікаційна категорія: перша
8.
Звання
9.
Державні нагороди, відзнаки
(обов’язково вказати рік нагородження)
10.Проблема (тема), над
якою працюю як класний керівник: «Формування основних соціальних компетентностей учнів в
умовах сучасної школи».
11.Інноваційні
форми роботи та технології, що використовуються:
презентації,
інтелектуальна ігри, брейн-ринги,
конференції, заочні подорожі, флеш-моби,
екскурсії, ігри-драматизації,
огляди-конкурси, тренінги, рольові ігри, диспути, книжкові виставки, стінгазети, тематичні
стенди, відеоролики ; виховні технології : індивідуальне виховання, проектна
технологія, технологія саморозвитку особистості, колективні творчі
справи,виховання на основі системного підходу, технологі співробітництва,
ІКТ-технології.
12.Навчальна література,
якою користуюся як класний керівник:
Макаренко А. «Книга для
батьків», «Педагогічна поема»;
Сухомлинський
В. «Серце віддаю дітям», «Народження громадянина», «Листи сину», «Сто порад учителю»;
Стус В. «Листи
сину».
13. Педагогічне
кредо: « Любити свого учня всяким : талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим…
Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень – це свято, яке
триває
доти, поки ти є разом із ним».
14.Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї
сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет .
Власний особистісний і
педагогічний портрет
Діти-
це яскраві та неповторні зірки, які одного разу зійшли на небосхилі нашої
школи. Це зірки різної величини, але всі вони чекають нас,добрих, людяних,
талановитих. Діти – це світло
української нації. Від того,якими вони
будуть, залежить наше майбутнє. Саме вони допомагають нам бути сильними,
радісними, щасливими. Тому моє завдання - відкрити
в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися, розквітнути.
Вагомими складовими успішного класного керівника, на
мою думку, є любовдо свого учня, який завжди
чекає від тебе не крику, не лайки, а натхнення, підтримки, приємної та щирої
усмішки. Учень – це творець. Учень – це творець. Завдання вчителя – запалити в
його душі цей вогник творчості та пронести разом з учнем цей факел знань і
умінь. Саме тоді ми сформуємо креативну особистість, здатну перетворювати світ,
робити його яскравим і барвистим. А.Макаренко писав
: «Справжня суть
виховної роботи .. . полягає зовсім не в наших розмовах з дитиною, не в прямому
впливі на дитину, а в організації дитини».
Цього
досягнути можна , дотримуючись такої формули успіху :
Найкращій засіб допомогти собі самому – це
допомагати ще комусь.
Дітей не потрібно
виховувати, з ними потрібно товаришувати.
Людина стає тим, хто він є,
завдяки справі, яку робить.
Чим більше віддаю себе дітям
,тим
більше від них одержую.
Хто не дивиться вперед –
залишається позаду.
Кожна дитина – таланту перлина.
Любіть те, що ви робите ,
й робіть те, що
ви любите.
Штурмуйте кожну проблему з
ентузіазмом... наче від цього залежить ваше життя.
Згадаймо нашого великого просвітителя, філософа, педагога Г. С. Сковороду,
який у своїй діяльності дотримувався ідеї «сродної праці».
Удосконалення нахилів, задатків, «природи»
необхідно кожній людині, незалежно від її становища в суспільстві. Обов'язком
учителів він вважав врахування «природи» дітей, допомогу в удосконаленні уроджених
здібностей. Одним із важливих важелів у вихованні підростаючого покоління Г.
Сковорода вважав принцип — навчити вдячності дітей батькам.
Учив, як жив, а жив, як навчав — найкраща риса
педагога Григорія Савича.
Я твердо переконана в тому, що вчитель-
взірець для наслідування.
Отже, щоб мати право
виховувати, треба постійно вдосконалювати себе самого. Справжній учитель той,
хто працює за покликанням. Він дарує своє серце дітям повсякчас. А вони,
справжні психологи, це прекрасно розуміють і прагнуть наблизитися до ідеалу,
свого вчителя.
15.Даю згоду на внесення інформації в базу даних та
публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим
редагуванням
Підпис учасника _____________________
Дата______________________
Немає коментарів:
Дописати коментар