Анкета




АНКЕТА
учасника 2-го всеукраїнського туру
Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»

1.     Прізвище, ім’я та по батькові учасника Конкурсу:
Мардинавка Оксана Іванівна
2.     Дата народження: 30 січня 1972 р.
3.     Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail:
Мардинавка Оксана Іванівна
вул.Валова, буд. 8 А, м. Мостиська,
Мостиський район,
          Львівська область,
          Україна 81300
          Телефон : 0973944292
           ya.mard@yandex.ua
          
4.     Освіта, спеціальність за дипломом: філолог, викладач української мови і літератури.
5.     Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail): Мостиська ЗОШ №1 І- ІІІ ступенів, м.Мостиська, вул. Міцкевича ,7  ;   4-18-33
6.     Стаж роботи:   педагогічний – 21 рік,
11 років у тому числі класним керівником:
7.     Кваліфікаційна категорія: перша
8.     Звання
9.     Державні нагороди, відзнаки (обов’язково вказати рік нагородження)
10.Проблема (тема), над якою працюю як класний керівник:          «Формування основних соціальних компетентностей учнів в умовах сучасної школи».
11.Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:
презентації, інтелектуальна ігри, брейн-ринги,  конференції, заочні  подорожі, флеш-моби,  екскурсії,   ігри-драматизації,  огляди-конкурси, тренінги, рольові ігри, диспути,   книжкові виставки, стінгазети, тематичні стенди, відеоролики ; виховні технології : індивідуальне виховання, проектна технологія, технологія саморозвитку особистості, колективні творчі справи,виховання на основі системного підходу, технологі співробітництва, ІКТ-технології.


12.Навчальна література, якою користуюся  як класний керівник:
Макаренко А. «Книга для батьків», «Педагогічна поема»;
Сухомлинський В. «Серце віддаю дітям», «Народження громадянина»,    «Листи сину», «Сто порад учителю»;
    Стус В. «Листи сину».
    13. Педагогічне кредо: « Любити свого учня всяким : талановитим       чи не дуже,  веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим… Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень – це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним».

14.Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет .
                        Власний особистісний і педагогічний портрет
Діти- це яскраві та неповторні зірки, які одного разу зійшли на небосхилі нашої школи. Це зірки різної величини, але всі вони чекають нас,добрих, людяних, талановитих.  Діти – це світло української нації.  Від того,якими вони будуть, залежить наше майбутнє. Саме вони допомагають нам бути сильними, радісними, щасливими. Тому моє завдання - відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися, розквітнути.
Вагомими складовими успішного класного керівника, на мою думку, є любовдо свого учня, який завжди чекає від тебе не крику, не лайки, а натхнення, підтримки, приємної та щирої усмішки. Учень – це творець. Учень – це творець. Завдання вчителя – запалити в його душі цей вогник творчості та пронести разом з учнем цей факел знань і умінь. Саме тоді ми сформуємо креативну особистість, здатну перетворювати світ, робити його яскравим і барвистим. А.Макаренко писав : «Справжня суть виховної роботи .. . полягає зовсім не в наших розмовах з дитиною, не в прямому впливі на дитину, а в організації дитини».
Цього досягнути можна , дотримуючись такої формули успіху :
Найкращій засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь.
 Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати.

Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить.

Чим більше віддаю себе дітям ,тим більше від них одержую.

Хто не дивиться вперед – залишається позаду.

Кожна дитина – таланту перлина.

Любіть те, що ви робите , й робіть те, що ви любите.

Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом... наче від цього залежить ваше життя.

Згадаймо нашого великого просвітителя, філософа, педагога Г. С. Сковороду, який у своїй діяльності дотримувався ідеї «сродної праці».
 Удосконалення нахилів, задатків, «природи» необхідно кожній людині, незалежно від її становища в суспільстві. Обов'язком учителів він вважав врахування «природи» дітей, допомогу в удосконаленні уроджених здібностей. Одним із важливих важелів у вихованні підростаючого покоління Г. Сковорода вважав принцип — навчити вдячності дітей батькам. 
Учив, як жив, а жив, як навчав — найкраща риса педагога Григорія Савича.
Я твердо переконана в тому, що вчитель-  взірець для наслідування.
 Отже, щоб мати право виховувати, треба постійно вдосконалювати себе самого. Справжній учитель той, хто працює за покликанням. Він дарує своє серце дітям повсякчас. А вони, справжні психологи, це прекрасно розуміють і прагнуть наблизитися до ідеалу, свого вчителя.

15.Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням



Підпис учасника _____________________                            Дата______________________

Немає коментарів:

Дописати коментар